top of page

Genius Robotics CURRICULUM 

Bine ați venit la Genius Robotics Coding School, unde ajutăm copiii să dezvolte 12 abilități cheie ale secolului 21 prin cursurile noastre inovatoare de robotică și programare. Cursurile noastre sunt concepute pentru a permite studenților să exploreze lumea interesantă a științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii într-un mod distractiv și interactiv. Înregistrează-te astăzi și oferă copilului tău cadoul de a programa!

IMG_0442.jpeg

Obiectivele Curriculumului Primar (6-7 ani) - **Dezvoltarea abilităților tehnice și digitale**: Introducerea copiilor în lumea roboticăi și a programării prin utilizarea instrumentelor educaționale moderne. - **Încurajarea creativității și a inovației**: Stimularea gândirii creative și a abilităților de rezolvare a problemelor prin activități și proiecte practice. - **Promovarea colaborării și a muncii în echipă**: Învățare colaborativă și dezvoltarea abilităților de comunicare prin proiecte de grup. ### Roboți educaționali folosiți #### 1. **BeeBot și BlueBot (nivel începător** - **Activități de bază**: Învățarea conceptelor de programare de bază prin direcționarea roboților în jurul unei hărți folosind comenzi simple. - **Coordonare și logică**: Dezvoltați abilitățile de coordonare și logică prin planificarea rutelor și rezolvarea puzzle-urilor. #### 2. **Botley (nivel începător)** - **Programare fără ecran**: introducerea conceptelor de programare prin utilizarea cardurilor de comandă și a accesoriilor interactive. - **Jocuri și provocări**: activități practice care implică evitarea obstacolelor și îndeplinirea unor sarcini specifice. #### 3. **Sphero (nivel intermediar)** - **Programarea aplicațiilor**: Utilizarea aplicațiilor Sphero Edu pentru a programa roboții Sphero prin blocuri de cod și limbaje textuale. - **Proiecte STEM**: Dezvoltați proiecte care implică fizică, matematică și inginerie prin experimente și provocări interactive. #### 4. **Alfa 1S (nivel avansat)** - **Robot umanoid programabil**: Introduceți copiii în programarea avansată și controlul unui robot umanoid capabil de mișcări complexe. - **Proiecte de simulare**: Crearea și implementarea scenariilor realiste în care Alpha 1S îndeplinește sarcini specifice sau interacționează cu mediul. ### Platforme de programare pentru începători #### 1. **Codare OSMO (Realitate Augmentată)** - **Introducere în programare**: utilizați codarea OSMO pentru a învăța concepte de programare de bază prin manipularea fizică a blocurilor de cod în medii de realitate augmentată. - **Jocuri interactive**: Dezvoltați abilitățile de rezolvare a problemelor și gândirea logică prin jocuri și provocări interactive. #### 2. **Scratch Jr (nivel începător)** - **Programare vizuală**: Folosind Scratch Jr pentru a învăța programarea prin crearea de povești interactive și jocuri simple. - **Creativitate și narațiune**: dezvoltarea abilităților de povestire și creativitate prin proiecte care implică personaje și scenarii animate. ### Structura Curriculumului #### **Nivel începător ** - **BeeBot și BlueBot, Botley, OSMO Coding, Scratch Jr** - **Activități**: Introducere în programare, coordonare și logică prin jocuri și provocări simple. #### **Nivel intermediar** - **Sphero** - **Activități**: programare de aplicații, proiecte STEM și experimente interactive. #### **Nivel avansat** - **Alfa 1S** - **Activități**: Programare avansată, controlul unui robot umanoid, proiecte de simulare și scenarii complexe. ### Resurse și echipamente - **Roboți educaționali**: Fiecare copil va avea acces la roboți corespunzători nivelului său de studiu. - **Materiale didactice și suport tehnic**: Materiale educaționale multilingve și suport tehnic continuu pentru a facilita învățarea. - **Platforme online**: Acces la platformele online pentru exerciții suplimentare și feedback. ### Concluzie Acest curriculum oferă o experiență educațională completă, adaptată nevoilor și intereselor copiilor de toate vârstele. Suntem încrezători că, folosind aceste tehnologii de ultimă oră, vom inspira și educa următoarea generație de inovatori și lideri tehnologici. **Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag în septembrie cu noul an școlar 2024-2025!** Cu respect, Echipa Genius Robotics

IMG_0443.jpeg

Obiectivele Curriculumului Intermediar 8-10 ani - **Dezvoltarea abilităților tehnice și digitale**: Introducerea copiilor în lumea roboticii și programării prin utilizarea unor instrumente educaționale moderne. - **Încurajarea creativității și inovației**: Stimularea gândirii creative și a abilităților de rezolvare a problemelor prin activități practice și proiecte. - **Promovarea colaborării și a lucrului în echipă**: Învățarea colaborativă și dezvoltarea abilităților de comunicare prin proiecte de grup. ### Roboți Educaționali Utilizați #### 1. **Dash (Nivel Începător)** - **Activități de bază**: Introducerea conceptelor de bază ale programării prin utilizarea aplicației Wonder și Blockly pentru a programa robotul Dash să îndeplinească sarcini simple. - **Jocuri interactive**: Dezvoltarea abilităților de coordonare și logică prin jocuri și provocări. #### 2. **Codey Rocky (Nivel Începător și Intermediar)** - **Programare prin blocuri**: Utilizarea platformei Makeblock pentru a programa robotul Codey Rocky, combinând componentele de hardware și software. - **Proiecte STEM**: Activități care încurajează învățarea prin experimente și proiecte interactive. #### 3. **Cozmo (Nivel Intermediar)** - **Inteligență artificială de bază**: Explorarea funcțiilor AI ale robotului Cozmo, cum ar fi recunoașterea facială și interacțiunile emoționale. - **Programare creativă**: Utilizarea limbajului de programare vizual pentru a crea scenarii și jocuri interactive cu Cozmo. #### 4. **Alpha 1 (Nivel Intermediar și Avansat)** - **Robot umanoid programabil**: Introducerea copiilor la programarea și controlul unui robot umanoid capabil de mișcări complexe. - **Proiecte de simulare**: Crearea și implementarea de scenarii realiste unde Alpha 1 îndeplinește sarcini specifice sau interacționează cu mediul. #### 5. **Alpha Mini (Nivel Avansat)** - **Primul robot umanoid cu AI**: Utilizarea avansată a funcțiilor AI integrate, cum ar fi recunoașterea vocală, recunoașterea obiectelor și interacțiunea socială. - **Proiecte AI avansate**: Dezvoltarea de aplicații și scenarii complexe care combină funcționalitățile de AI și robotică pentru a rezolva probleme reale. ### Platforme de Programare pentru Începători #### 1. **Scratch (Nivel Începător și Intermediar)** - **Programare vizuală**: Utilizarea Scratch pentru a învăța programarea prin crearea de povești interactive, jocuri și animații. - **Creativitate și narativitate**: Dezvoltarea abilităților de povestire și creativitate prin proiecte care implică personaje animate și scenarii. ### Studiul Aplicabilității AI #### 1. **Introducere în AI (Nivel Intermediar și Avansat, 10-14 ani)** - **Fundamentele AI**: Introducerea copiilor în conceptele de bază ale inteligenței artificiale și învățarea automată. - **Proiecte practice de AI**: Crearea de aplicații simple de AI, cum ar fi roboți care pot recunoaște obiecte sau răspunde la comenzi vocale. ### Structura Curriculumului #### **Nivelul Începător** - **Dash, Codey Rocky, Scratch** - **Activități**: Introducere în programare, coordonare și logică prin jocuri și provocări simple. #### **Nivelul Intermediar ** - **Codey Rocky, Cozmo, Scratch** - **Activități**: Programare prin aplicații, proiecte STEM, inteligență artificială de bază și experimente interactive. #### **Nivelul Avansat ** - **Alpha 1, Alpha Mini** - **Activități**: Programare avansată, controlul unui robot umanoid, proiecte de simulare și studii de aplicabilitate AI. ### Resurse și Echipamente - **Roboți educaționali**: Fiecare copil va avea acces la roboți adecvați nivelului său de studiu. - **Materiale didactice și suport tehnic**: Materiale educaționale multilingve și suport tehnic continuu pentru a facilita învățarea. - **Platforme online**: Acces la platforme online pentru exerciții suplimentare și feedback. ### Concluzie Acest curriculum oferă o experiență educațională completă, adaptată nevoilor și intereselor copiilor de toate vârstele. Suntem încrezători că, prin utilizarea acestor tehnologii de vârf, vom inspira și educa următoarea generație de inovatori și lideri în domeniul tehnologiei. **Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag în anul școlar 2024-2025!** Cu respect, Echipa Genius Robotics

IMG_0444.jpeg

Obiectivele Curriculumului Secundar 10-12 ani - **Dezvoltarea abilităților tehnice și digitale**: Introducerea copiilor în lumea roboticii și programării prin utilizarea unor instrumente educaționale moderne. - **Încurajarea creativității și inovației**: Stimularea gândirii creative și a abilităților de rezolvare a problemelor prin activități practice și proiecte. - **Promovarea colaborării și a lucrului în echipă**: Învățarea colaborativă și dezvoltarea abilităților de comunicare prin proiecte de grup. ### Roboți Educaționali Utilizați #### 1. **mBot (Nivel Începător)** - **Programare prin blocuri**: Utilizarea platformei Makeblock pentru a programa robotul mBot, introducând conceptele de bază ale programării și roboticii. - **Proiecte interactive**: Dezvoltarea de proiecte simple care implică senzori și motoare, încurajând învățarea prin practică. #### 2. **Arduino (Nivel Intermediar)** - **Introducere în electronică**: Învățarea componentelor de bază ale electronicii și modul în care acestea sunt integrate în proiectele de robotică. - **Programare cu Arduino IDE**: Utilizarea Arduino IDE pentru a scrie și încărca cod pe microcontrolere, dezvoltând abilități de programare în linii de cod. #### 3. **ClicBot (Nivel Intermediar și Avansat)** - **Robot modular**: Asamblarea și reconfigurarea robotului ClicBot pentru a îndeplini diverse sarcini și funcționalități. - **Programare vizuală și textuală**: Utilizarea atât a interfețelor de programare vizuală cât și a Python pentru a controla comportamentele robotului. #### 4. **Alpha Mini (Nivel Avansat)** - **Robot umanoid cu AI**: Utilizarea avansată a funcțiilor AI integrate, cum ar fi recunoașterea vocală, recunoașterea obiectelor și interacțiunea socială. - **Proiecte AI avansate**: Dezvoltarea de aplicații și scenarii complexe care combină funcționalitățile de AI și robotică pentru a rezolva probleme reale. #### 5. **UGOT (Nivel Avansat)** - **Primul robot modular cu AI**: Explorarea tehnologiilor avansate de inteligență artificială și robotică modulară. - **Proiecte complexe**: Crearea și programarea de roboți modulari pentru a îndeplini sarcini complexe, utilizând AI pentru a învăța și a se adapta la medii noi. ### Trecerea la Programarea în Linii de Cod cu Python - **Introducere în Python**: Învățarea bazelor limbajului Python, inclusiv sintaxă, structuri de control și funcții. - **Proiecte aplicate**: Dezvoltarea de proiecte practice care utilizează Python pentru a controla roboți și a implementa algoritmi AI. - **Integrarea cu hardware**: Utilizarea Python pentru a programa microcontrolere și a interacționa cu diferite componente hardware. ### Studiul Roboticii Modulare și AI #### 1. **Introducere în Robotică Modulare (Nivel Intermediar și Avansat)** - **Design modular**: Conceptul de design modular și beneficiile acestuia în dezvoltarea roboților flexibili și adaptabili. - **Proiecte practice**: Asamblarea și programarea roboților modulari pentru a îndeplini sarcini variate și complexe. #### 2. **Fundamentele Inteligenței Artificiale (Nivel Intermediar și Avansat)** - **Bazele AI**: Introducerea conceptelor de bază ale inteligenței artificiale și machine learning. - **Aplicații practice**: Crearea de aplicații AI simple, cum ar fi recunoașterea de obiecte sau procesarea limbajului natural, și integrarea acestora în proiecte de robotică. ### Structura Curriculumului #### **Nivelul Începător ** - **mBot, Programare prin blocuri** - **Activități**: Introducere în programare și robotică prin proiecte simple și interactive. #### **Nivelul Intermediar ** - **Arduino, ClicBot** - **Activități**: Programare în linii de cod, proiecte de electronică și robotică modulară. #### **Nivelul Avansat ** - **Alpha Mini, UGOT** - **Activități**: Programare avansată, proiecte complexe de robotică și AI, studiu aplicat al inteligenței artificiale. ### Resurse și Echipamente - **Roboți educaționali**: Fiecare copil va avea acces la roboți adecvați nivelului său de studiu. - **Materiale didactice și suport tehnic**: Materiale educaționale multilingve și suport tehnic continuu pentru a facilita învățarea. - **Platforme online**: Acces la platforme online pentru exerciții suplimentare și feedback. ### Concluzie Acest curriculum oferă o experiență educațională completă, adaptată nevoilor și intereselor copiilor de toate vârstele. Suntem încrezători că, prin utilizarea acestor tehnologii de vârf, vom inspira și educa următoarea generație de inovatori și lideri în domeniul tehnologiei. **Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag în anul școlar 2024-2025!** Cu respect, Echipa Genius Robotics

IMG_0445.jpeg

Obiectivele Curriculumului Terțiar 12-14 ani - **Dezvoltarea abilităților tehnice și digitale**: Introducerea copiilor în lumea roboticii și programării prin utilizarea unor instrumente educaționale moderne. - **Încurajarea creativității și inovației**: Stimularea gândirii creative și a abilităților de rezolvare a problemelor prin activități practice și proiecte. - **Promovarea colaborării și a lucrului în echipă**: Învățarea colaborativă și dezvoltarea abilităților de comunicare prin proiecte de grup. - **Integrarea tehnologiilor avansate**: Introducerea conceptelor de AI, VR și IoT pentru a pregăti elevii pentru viitorul tehnologic. ### Roboți Educaționali Utilizați #### 1. **UGOT (Nivel Intermediar și Avansat)** - **Primul robot modular cu AI**: Explorarea tehnologiilor avansate de inteligență artificială și robotică modulară. - **Proiecte complexe**: Crearea și programarea de roboți modulari pentru a îndeplini sarcini complexe, utilizând AI pentru a învăța și a se adapta la medii noi. #### 2. **Kai’s Clan (Nivel Intermediar și Avansat)** - **Robotică și VR**: Utilizarea roboților Kai’s Clan pentru a combina robotică, realitate augmentată (AR) și realitate virtuală (VR) într-un mediu educațional captivant. - **Proiecte de colaborare globală**: Participarea la proiecte care permit colaborarea cu echipe din întreaga lume, dezvoltând abilități de lucru în echipă și comunicare. #### 3. **Yanshee (Nivel Avansat)** - **Cel mai avansat robot educațional umanoid**: Utilizarea robotului Yanshee, care integrează AI, IoT și funcții avansate de programare. - **Proiecte de simulare și AI**: Crearea de scenarii complexe și utilizarea algoritmilor AI pentru a rezolva probleme reale și pentru a interacționa cu mediul. ### Trecerea la Programarea în Linii de Cod cu Python - **Introducere în Python**: Învățarea bazelor limbajului Python, inclusiv sintaxă, structuri de control și funcții. - **Proiecte aplicate**: Dezvoltarea de proiecte practice care utilizează Python pentru a controla roboți și a implementa algoritmi AI. - **Integrarea cu hardware**: Utilizarea Python pentru a programa microcontrolere și a interacționa cu diferite componente hardware. ### Studiul Roboticii Modulare, AI, VR și IoT #### 1. **Robotică Modulare (Nivel Intermediar și Avansat)** - **Design modular**: Conceptul de design modular și beneficiile acestuia în dezvoltarea roboților flexibili și adaptabili. - **Proiecte practice**: Asamblarea și programarea roboților modulari pentru a îndeplini sarcini variate și complexe. #### 2. **Inteligență Artificială (Nivel Intermediar și Avansat)** - **Bazele AI**: Introducerea conceptelor de bază ale inteligenței artificiale și machine learning. - **Aplicații practice**: Crearea de aplicații AI simple, cum ar fi recunoașterea de obiecte sau procesarea limbajului natural, și integrarea acestora în proiecte de robotică. #### 3. **Realitate Virtuală (Nivel Intermediar și Avansat)** - **Integrarea VR în educație**: Utilizarea VR pentru a crea medii de învățare imersive și interactive. - **Proiecte de realitate virtuală**: Dezvoltarea de scenarii educaționale și de antrenament folosind tehnologii VR. #### 4. **Internet of Things (IoT) (Nivel Avansat)** - **Conceptul de IoT**: Înțelegerea modului în care dispozitivele interconectate pot comunica și colabora pentru a rezolva probleme complexe. - **Proiecte IoT**: Crearea și implementarea de proiecte care integrează senzori, actuatori și rețele de date pentru a dezvolta soluții inovatoare. ### Structura Curriculumului #### **Nivelul Începător ** - **Activități**: Introducere în programare și robotică prin proiecte simple și interactive. #### **Nivelul Intermediar** - **UGOT, Kai’s Clan, Python de bază** - **Activități**: Programare în linii de cod, proiecte de robotică modulară și VR. #### **Nivelul Avansat ** - **Yanshee, Proiecte complexe AI și IoT** - **Activități**: Programare avansată, proiecte complexe de robotică, AI, VR și IoT. ### Resurse și Echipamente - **Roboți educaționali**: Fiecare copil va avea acces la roboți adecvați nivelului său de studiu. - **Materiale didactice și suport tehnic**: Materiale educaționale multilingve și suport tehnic continuu pentru a facilita învățarea. - **Platforme online**: Acces la platforme online pentru exerciții suplimentare și feedback. ### Concluzie Acest curriculum oferă o experiență educațională completă, adaptată nevoilor și intereselor copiilor de toate vârstele. Suntem încrezători că, prin utilizarea acestor tehnologii de vârf, vom inspira și educa următoarea generație de inovatori și lideri în domeniul tehnologiei. **Vă mulțumim și vă așteptăm cu drag în anul școlar 2024-2025!** Cu respect, Echipa Genius Robotics

Genius Robotics ONLINE CURRICULUM

pixelup (2).jpg

Kai’s Clan ajută copiii voștri să învețe despre robotică, programare, realitate augmentată (AR), internetul lucrurilor (IoT) și realitate virtuală (VR) printr-o serie de experiențe captivante și educative. Proiectele incluse sunt: Water Cycle, Rescue Run, Automated Warehouse, Mars Discovery și Smart City. Vom explora cum aceste experiențe se leagă de lumea reală și cum îi pregătesc pe copii pentru viitor. --- #### 1. Water Cycle *Ce învață copiii:* - *Robotică*: Programarea roboților pentru a simula ciclul apei. - *Programare*: Crearea de algoritmi pentru a reprezenta evaporarea, condensarea și precipitațiile. - *AR*: Utilizarea AR pentru a vizualiza procesul ciclului apei în 3D. *Legătura cu lumea reală:* - Înțelegerea ciclului apei și a importanței acestuia pentru mediul înconjurător. - Conștientizarea problemelor legate de apă, cum ar fi poluarea și conservarea. *Beneficii pentru educație:* - Stimularea gândirii critice și a rezolvării problemelor. - Dezvoltarea abilităților de programare de bază. - Învățarea prin experiențe practice și vizuale. --- #### 2. Rescue Run *Ce învață copiii:* - *Robotică*: Programarea roboților pentru a efectua misiuni de salvare. - *Programare*: Dezvoltarea de algoritmi pentru navigarea în terenuri dificile și salvarea victimelor. - *AR*: Vizualizarea scenariilor de salvare în timp real. *Legătura cu lumea reală:* - Înțelegerea importanței intervențiilor de urgență și a modului în care tehnologia poate salva vieți. - Dezvoltarea empatiei și a responsabilității sociale. *Beneficii pentru educație:* - Îmbunătățirea abilităților de luare a deciziilor rapide. - Dezvoltarea abilităților de lucru în echipă și comunicare. - Stimularea interesului pentru cariere în domeniul tehnologiei și serviciilor de urgență. --- #### 3. Automated Warehouse *Ce învață copiii:* - *Robotică*: Programarea roboților pentru gestionarea depozitelor automatizate. - *Programare*: Crearea de algoritmi pentru organizarea și gestionarea stocurilor. - *IoT*: Utilizarea senzorilor pentru a monitoriza și optimiza procesele de depozitare. *Legătura cu lumea reală:* - Înțelegerea funcționării depozitelor moderne și a lanțurilor de aprovizionare. - Conștientizarea importanței eficienței și automatizării în afaceri. *Beneficii pentru educație:* - Dezvoltarea abilităților de organizare și planificare. - Învățarea despre tehnologiile IoT și aplicațiile lor în industrie. - Stimularea gândirii logice și analitice. --- #### 4. Mars Discovery *Ce învață copiii:* - *Robotică*: Programarea roboților pentru explorarea suprafeței marțiene. - *Programare*: Dezvoltarea de algoritmi pentru navigarea și colectarea de date pe Marte. - *VR*: Utilizarea VR pentru a simula și planifica misiuni pe Marte. *Legătura cu lumea reală:* - Înțelegerea științei spațiale și a explorării planetare. - Dezvoltarea interesului pentru astronomie și științe spațiale. *Beneficii pentru educație:* - Stimularea imaginației și a creativității. - Învățarea prin experiențe interactive și captivante. - Dezvoltarea unei perspective globale și a interesului pentru cercetare. --- #### 5. Smart City *Ce învață copiii:* - *Robotică*: Programarea roboților pentru gestionarea infrastructurii urbane. - *Programare*: Dezvoltarea de algoritmi pentru optimizarea traficului și resurselor orașului. - *IoT*: Utilizarea senzorilor pentru monitorizarea și gestionarea resurselor urbane. - *AR*: Vizualizarea și interacționarea cu infrastructura orașului prin AR. - *VR*: Simularea și optimizarea operațiunilor urbane în VR. *Legătura cu lumea reală:* - Înțelegerea funcționării orașelor inteligente și a importanței tehnologiei în gestionarea urbană. - Conștientizarea problemelor de mediu și a soluțiilor tehnologice pentru acestea. *Beneficii pentru educație:* - Dezvoltarea abilităților de planificare urbană și management al resurselor. - Învățarea despre tehnologiile avansate și aplicațiile lor în viața de zi cu zi. - Stimularea interesului pentru cariere în domeniul ingineriei și al managementului urban. --- #### Concluzie *Beneficiile generale ale curriculum-ului Kai’s Clan:* - *Abilități tehnologice*: Copiii învață programare, robotică și utilizarea tehnologiilor AR, IoT și VR. - *Gândire critică*: Activitățile practice îi ajută pe copii să-și dezvolte abilitățile de rezolvare a problemelor și gândirea analitică. - *Creativitate și inovație*: Proiectele stimulante îi încurajează pe copii să fie creativi și să inoveze. - *Pregătire pentru viitor*: Copiii sunt pregătiți pentru carierele din domeniul tehnologiei și științei. Curriculum-ul Kai’s Clan oferă o experiență educativă completă și interactivă, pregătindu-i pe copii pentru o lume din ce în ce mai digitalizată și tehnologică. *Vă mulțumim!*

pixelup.jpg

Copiii cu vârsta între 10-14 ani au ocazia să învețe programare într-un mod captivant și interactiv prin cursurile online oferite. Fiecare curs are o durată de 12 ședințe, desfășurându-se o dată pe săptămână, timp de 1 oră și 30 de minute. Iată ce pot învăța copiii la fiecare dintre aceste cursuri și cum îi vor ajuta aceste cunoștințe în viitor: ### 1. *Scratch* - *Ce vor învăța:* - Elemente de bază ale programării prin intermediul blocurilor vizuale. - Conceptele fundamentale de algoritmi, bucle, condiții și variabile. - Crearea de animații interactive și jocuri simple. - *Cum îi ajută în viitor:* - Scratch îi ajută pe copii să înțeleagă logica programării într-un mod accesibil și distractiv, dezvoltându-le gândirea analitică și creativitatea. ### 2. *Thunkable* - *Ce vor învăța:* - Dezvoltarea aplicațiilor mobile fără a necesita cunoștințe de programare avansate. - Utilizarea blocurilor vizuale pentru a crea funcționalități complexe. - Publicarea aplicațiilor pe platformele Android și iOS. - *Cum îi ajută în viitor:* - Le oferă abilități practice în dezvoltarea de aplicații, deschizând oportunități în domeniul tehnologiei mobile și învățându-i despre designul de interfață utilizator (UI) și experiență utilizator (UX). ### 3. *Gdevelop* - *Ce vor învăța:* - Crearea de jocuri 2D fără a scrie cod. - Utilizarea unui editor vizual pentru a adăuga obiecte, comportamente și evenimente în jocuri. - Exportarea jocurilor pe diverse platforme, cum ar fi PC și mobil. - *Cum îi ajută în viitor:* - Dezvoltă abilități în designul jocurilor și rezolvarea problemelor, pregătindu-i pentru cariere în industria jocurilor video sau software. ### 4. *Mcreator* - *Ce vor învăța:* - Crearea de moduri pentru jocul Minecraft. - Adăugarea de noi blocuri, obiecte, entități și biomes în joc. - Utilizarea unui editor vizual pentru a personaliza și programa elementele jocului. - *Cum îi ajută în viitor:* - Îi familiarizează cu modding-ul și personalizarea software-ului, încurajând creativitatea și înțelegerea structurilor de date și programare. ### 5. *Roblox* - *Ce vor învăța:* - Crearea de jocuri și experiențe interactive în Roblox Studio. - Programarea în limbajul Lua pentru a adăuga funcționalități personalizate. - Publicarea și monetizarea jocurilor pe platforma Roblox. - *Cum îi ajută în viitor:* - Le oferă cunoștințe despre dezvoltarea jocurilor, programare și antreprenoriat digital, deschizând uși către cariere în designul jocurilor și tehnologia informației. ### 6. *Unity* - *Ce vor învăța:* - Bazele dezvoltării jocurilor 3D și 2D folosind Unity Engine. - Programarea în C# pentru a crea scripturi și comportamente complexe. - Utilizarea editorului Unity pentru a dezvolta și optimiza jocuri pentru diverse platforme. - *Cum îi ajută în viitor:* - Îi pregătește pentru cariere în dezvoltarea de jocuri profesionale, aplicații AR/VR și simulări, oferindu-le competențe tehnice și creative avansate. ### Beneficii pe termen lung: - *Dezvoltarea gândirii critice și abilităților de rezolvare a problemelor:* Programarea ajută la îmbunătățirea abilităților cognitive, esențiale în orice domeniu de activitate. - *Creșterea creativității și inovării:* Crearea de jocuri și aplicații stimulează imaginația și capacitatea de a genera idei noi. - *Pregătirea pentru cariere în domeniul tehnologic:* Învățarea programării la o vârstă fragedă deschide oportunități pentru cariere în IT, inginerie și design de software. - *Abilități practice în tehnologie:* Cunoștințele dobândite îi pregătesc pe copii pentru viitorul digital, unde competențele tehnice sunt tot mai valoroase. Aceste cursuri nu doar că îi introduc pe copii în lumea fascinantă a programării și tehnologiei, dar le oferă și un avantaj semnificativ în dezvoltarea personală și profesională pe termen lung. Vă mulțumim!

bottom of page